Модуль3.Рефлексія.
Робота з модулем допомогла мені поновити мої знання з теми організації навчальних досліджень учнів, зрозуміти різницю між навчальним дослідженням учнів та науковим дослідженням. У навчальному процесі доцільно використовувати наукові дослідження так, як вони спрямовані на розвиток особистості, отримання знання. Під час роботи з проектом я ознайомилася із ранжуванням запитань ( вважаю доцільним навчити цьому своїх учнів). Ми намагалися поєднувати вимоги Державних стандартів, навчальних програм та життєвого досвіду учнів .
Робота з модулем допомогла мені поновити мої знання з теми організації навчальних досліджень учнів, зрозуміти різницю між навчальним дослідженням учнів та науковим дослідженням. У навчальному процесі доцільно використовувати наукові дослідження так, як вони спрямовані на розвиток особистості, отримання знання. Під час роботи з проектом я ознайомилася із ранжуванням запитань ( вважаю доцільним навчити цьому своїх учнів). Ми намагалися поєднувати вимоги Державних стандартів, навчальних програм та життєвого досвіду учнів .
Комментариев нет:
Отправить комментарий